1. Formes de presentació

Les ciutadanes i els ciutadans podran presentar les seues queixes i suggeriments de manera presencial, per correu, telefònicament, per mitjans electrònics o per aquells nous canals que proporcionen les tecnologies a la ciutadania.

Presencial o per correu postal

a) En els registres dels òrgans administratius als quals es dirigisquen o davant qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l’Administració General de l’Estat, a la de qualsevol administració de les Comunitats Autònomes, o a la d’alguna de les entitats que formen l’Administració Local si, en aquest últim cas, s’haguera subscrit l’oportú conveni, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya a l’estranger.

b) També en qualsevol oficina de Correus. En aquest cas s’haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l’imprés de sol·licitud i en la còpia.

c) I, preferentment, en el registre de l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva (AVAP).

Por medios electrónicos

a) Tramitar amb certificat electrònic

b) Correu electrònic de l’AVAP: avap@avap.es

Va telefònica

96 293 92 90 (AVAP)
012 (atenció ciutadana)

2. ¿Què documentació es eu presentar?

  • El imprés normalitzat de suggeriments, queixes i felicitacions. Si l’escrit en el qual es formule la queixa, la felicitació o suggeriment no reuneix els requisits exigits, o l’emplenament de l’imprés és defectuosa, l’AVAP requerirà a la persona interessada perquè, en un termini de 10 dies, esmene la deficiència advertida.
  • Quanta documentació es considere oportuna en relació amb la seua contingut.

3. Més informació sobre el procedimient

  • Normativa: Decret 41/2016, de 15 d’abril, del Consell, pel qual s’estableix el sistema per a la millora de la qualitat dels serveis públics i l’avaluació dels plans i programes en l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental (DOCV núm. 7764, de 20/04/2016).