S’ha publicat en el DOGV del dia 4 de juliol la Resolució de 20 de juny de 2022 de la presidenta de l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva per la qual s’aprova la convocatòria corresponent a l’any 2022 d’avaluació per al seguiment d’ensenyaments universitaris oficials de grau, màster i doctorat en la Comunitat Valenciana.
L’objecte de la present resolució és l’establiment dels terminis, la documentació a aportar i el procediment per a la sol·licitud d’avaluació per al seguiment d’ensenyaments universitaris oficials de grau, màster i doctorat en l’àmbit de la Comunitat Valenciana.
El termini per a la presentació de les sol·licituds, autoinforme i evidències corresponents al procediment previst en la present resolució serà des de l’endemà a la publicació de la mateixa en el DOGV (fins al 25 de juliol de 2022)
- La universitat presentarà una única sol·licitud electrònica dirigida a l’AVAP a través de l’enllace següent: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos? id_proc=21324&version=amp
- El pagament haurà de realitzar-se per mitjà d’una transferència bancària al compte bancari de l’AVAP: ÉS 68 2100 7596 1113 0003 2927.
- S’annexarà a la sol·licitud electrònica el justificant bancari del pagament de la dita taxa d’avaluació identificant els títols amb què es correspon.
FASES DE L’AVALUACIÓ PER AL SEGUIMENT DE LES ENSENYAMENTS OFICIALS DE GRAU, MÀSTER I DOCTORAT
- El procediment s’iniciarà per mitjà de la presentació de sol·licitud electrònica dirigida a l’AVAP per les universitats interessades en la forma i terminis que s’establixen en la present resolució. Així mateix, la universitat sol·licitant remetrà, a través de l’aplicació informàtica prevista a este efecte, l’autoinforme de cada títol de grau, màster o doctorat seguint el model establit pel Protocol d’avaluació per al seguiment de títols de l’AVAP, junt amb les evidències documentals necessàries que acrediten la informació continguda.
- L’AVAP elaborarà, d’acord amb el Protocol d’avaluació per al seguiment de títols de l’AVAP, un informe provisional d’avaluació que s’expressarà, en forma motivada, en termes favorables, favorable amb prescripcions o desfavorables, que serà remesa a la universitat sol·licitant perquè puga presentar al·legacions en el termini de quinze dies hàbils.
- Una vegada conclòs l’esmentat termini i valorades, en el seu cas, les al·legacions, l’AVAP elaborarà informe definitiu d’avaluació que podrà ser favorable, favorable amb prescripcions o desfavorable i ho farà públic, comunicant-li’l a la universitat sol·licitant. En el cas que en el procés de seguiment es detectaren deficiències que suposen un greu risc per a la qualitat mínima exigible, l’AVAP les traslladarà a la conselleria competent en matèria d’educació superior i al Consell d’Universitats a fi que es procedisca d’acord amb el que establix el marc normatiu vigent.
- El termini màxim per a emetre l’informe d’avaluació per l’AVAP serà de sis mesos a comptar de l’endemà de finalització del termini de presentació de sol·licituds.