La Agència Valenciana d’Avaluaciò i Prospectiva pretén analitzar i conéixer la satisfacció dels Avaluadors i Sol·licitants que col·laboren amb la AVAP.
Per a això, anualment es realitza un estudi per a mesurar la satisfacció dels grups d’interés de la *AVAP així com, conéixer el seu punt de vista de l’entorn de l’Agència, que aporta informació d’aquells punts que són agraïts pels participants així com dels punts que consideren crítics i que necessiten continuar millorant.
A continuació presentem els resultats de les enquestes de mesurament de la satisfacció dels avaluadors i els sol·licitants que participen en els diversos processos que realitza l’AVAP:
♦RESULTATS DE L’INFORME 2022
En aquesta ocasió, s’han realitzat 482 enquestes entre els diferents perfils de l’interés de AVAP. Coto Consulting ha sigut l’empresa encarregada de realitzar l’estudi.
Enllaç a l’informe de mesurament.
♦RESULTATS DE L’INFORME 2021
Per a realitzar aquest estudi, s’ha comptat amb 683 enquestats repartits entre els diferents perfils amb els quals treballa l’Agència. L’entitat encarregada de realitzar l’estudi ha sigut Qualitas Management S.L.
Enllaç a l’informe de mesurament de satisfacció de clients
♦RESULTATS DE L’INFORME 2020
Per a realitzar aquest estudi, s’ha comptat amb 563 enquestats repartits entre els diferents perfils amb els quals treballa l’Agència. L’entitat encarregada de realitzar l’estudi ha sigut Qualitas Management S.L.