La participació en cadascuna de les convocatòries anuals del procés de seguiment de títols en la Comunitat Valenciana s’iniciarà mitjançant la presentació de la corresponent sol·licitud, individualitzada per a cada títol, segons model normalitzat i previ pagament de la taxa corresponent.
- La universitat elaborarà un Informe anual de seguiment de cadascun dels seus títols implantats. Aquest informe contindrà la informació i documents que s’estableixen en el protocol d’avaluació.
- L’AVAP analitzarà tant la informació pública disponible com la subministrada per la universitat en el seu informe.
- Els informes i la informació pública disponible seran analitzats per la corresponent comissió d’avaluació descrita en el apartat 8.2 del protocol.
- Amb caràcter previ a l’emissió dels informes definitius, l’AVAP remetrà els informes provisionals de seguiment dels títols a les Universitats perquè aquestes, si ho consideren oportú, presenten esmenes.
- Els informes definitius es faran públics i seran remesos a la conselleria competent en matèria d’educació superior i al Consell d’Universitats
- En cas que es detecten deficiències que suposen un greu risc per a la qualitat mínima exigible, l’AVAP les traslladarà a la universitat i a la conselleria competent en matèria d’educació superior a fi que es procedisca conforme al que s’estableix en el marc normatiu vigent.